Morgonstund

1kommentarer

LB for iväg på sitt hemliga uppdrag han började tidigare idag på grund av det.

Jag är dock väldigt vaken trots att jag inte orkade somna i tid igår och för att även jag vaknade av hans klocka halv sex. Tänkte att det är lika bra att kliva upp och ta tag i livet. Onsdag idag, en lektion som slutat tolv. Sen har klassen information om tredje terminen men det känns inte så lönt för mig att gå på eftersom jag då förmodligen inte kommer att bo här, plus att jag då har en 1månads bebis att hänga med.

Men men, är det något jag borde lärt mig det senaste åren så är det garanterat att saker aldrig blir som man tänkt sig. Vem vet, i höst kanske jag har emigrerat till Finland och odlat skägg. Det är spännande att vara med;)

Nehepp, dagens viktigaste och godaste mål nu då.