Partey

0kommentarer

Alltså, jävla helg! I veckorna är det lite lugnare men på helgerna så blir man någon form av passiv festdeltagare, jag blir fan knäckt. ALLTID samma dunkande från eftermiddag till kväll.

Jag vägrar vara surtant som kommer och bankar på, får rysningar och associationer till katt-Kerstin som jag bodde granne med i Västerås. Hon var otäck och Jag vill inte bli sån. Som sagt bor man i lägenhet så ska man tåla grannarna, men grannarna tror att de bor i hus tydligen..

Det vore skönt att flytta till ett fristående hus så att man slipper tänka på hänsyn till grannarna. Det är dock många år bort och fördelarna med våran mysiga tvåa är helt klart bättre än nackdelarna som faktiskt bara är grannarna i huset!

Hela dagen idag har gått, min säng var så extremt skön imorse så det tog flera timmar innan jag klev upp. Sen har jag gått mellan soffan och köket typ. Som vanligt så är det bara skit på tvn, men om typ två timmar är gubben hemma från Sthlm så då slipper jag vara ensam åtminstone!

(dagens falska marknadsföring, det var en briljant förpackning men innehållet smakade skit!)

Kommentera

Publiceras ej