Sömn

0kommentarer

Hemma från skolan igen, var hemma halv tre inte fyskam! Fick skjuts hem också det var nice med tanke på att jag gått med ett stelt ben hela dagen på grund av smärtan.

Redovisningen gick, eller det var inte så konstigt med tanke på att vi satt i små grupper och körde för varandra bara het avslappnat. Min var längst, som alltid. Den var riktigt lång faktiskt! Det var kul att lyssna på de andra, intressant att höra vilken vinkling alla får på arbetena när det är fördjupning!

Jag borde plugga till provet på torsdag men har istället bara legat i sängen sen jag kom hem. Det känns som någon kört en harv igenom mitt huvud och allt är bara grötigt där inne. Jag känner att jag har en massa praktiska saker som måste lösas, personer som måste ringas och papper som måste fyllas i.

Känner rent spontant att framtiden ser mörk ut rent pappersmässigt, jävla tusan! Ska försöka ringa försäkringskassan och be dem anställa en tolk som de skickar med i alla sina papper så att man förstår vad de vill en!
Förra året när jag tänkte att jag skulle stämpla lite mest för att testa hur det är så la jag ner mer pengar och energi på deras jäkla pappersjobb än på vad jag fick ut i ersättning, 9000 kronor mellan februari och juli. Ingenting man blir miljonär på direkt! (9000 FÖRE skatt alltså)

Nej ryck upp mig kanske vore eftermiddagens uppdrag, är bara så fruktansvärt seg och slemmig i huvudet!

Kommentera

Publiceras ej