Söndag

0kommentarer

Och ingenting gjort i helgen! Jag kom ju på det briljanta att vi är lediga imorgon och studiedag på onsdag om jag inte minns fel så jag har fortfarande tid! Det är riktig gymnasieanda, jag minns gymnasiet, jag var efter i tre år med uppgifter, varje terminsstart så lovade jag mig själv att inte ligga efter.

Likförbannat så stampade man efter, mitt och sandras projektarbete exempel, vi limmade in allting på svensklektionen timmen innan det var deadline, vi fick IG-varning på en av träffarna med handledarn, dock så var Sandra grym på att munbajsa bort henne så att vi slapp en skriftlig varning. Slutresultatet blev hur som helst bra trots att vi tagit alla genvägar vi kommit på!

Sen hade vi ett gemensamt arbete om Downs syndrom vi skulle lämna in, då kände vi att vi inte hade tid så jag slängde ihop arbetet medan Sandra gjorde efterforskningar till projektarbetet.
Ah, gymnasiet var great, tänk att man inte insåg det förrän de sista veckorna när allt var inlämnat och skolstressen lugnat sig. När vi mest satt på gräsmattan mellan kyrkan och skolan och solade eller satt på stan och drack kaffe och rökte.

Hur som helst, det var snart 4 år sedan det var över, och de 3 år man tillbringade där gick så fort, rudbeckianska i Västerås, finfint!
Idag har vi degat, brottats och fikat. Jag förstår inte varför jag tror att det är en bra idé att försöka övermanna en 200cm militär, det slutat alltid att jag får ont! Sen tog vi en promenad ner på stan, dock har jag börjat få håll allt oftare, det skumpar för mycket där inne tror jag.

Fika på rådhuset som vanligt och sen hem igen och snart ska vi till Ica och handla för veckan.
En lugn och skön söndag med andra ord!

(dagens bilder blir veckans dokumentering av magen i v.22+5, brottningsmatch och en mms-bild jag fick föreställande sid som hjälper sin farbror att blåsa ljus)

Kommentera

Publiceras ej