Söndag!

0kommentarer

Hela dagen har gått åt. Imorse när jag skulle göra frukost så fick jag ett ryck och skulle torka bänken där kaffebryggaren står och var gör jag då? Jo, tar tag i kaffebryggaren och vickar den åt sidan utan en tanke på att kannan är lös. Pang lät det och sen var det glas på hela golvet. Vad kan man göra annat än att skratta åt sin egen idioti och vara glad över att kaffebryggaren inte är värd en spänn.

Vi åt frukost och sen begav vi oss mot stallsiken och mediamarkt där jag snällt slängde upp två hundra spänn för en helt ny bryggare. Man får ju lyxa till det ibland, sen åkte vi vidare in till stan och kikade på grejer och shoppade litelite till bebis.

Denna gång var det faktiskt på mannens initiativ då han blev lite mera peppad av att det även imorse sparkade.

Sen var vi till Elins och skulle ha lite bröd, passade på att kika lite i affärer, hittade väldigt söta bodys som vi köpte i större storlek då det som mannen sa behövdes lite mer personlighet för att bära upp en sådan body.

Ska lägga ut bilder på det nya snart.
Nu kör vi balkonghäng och som vanligt är det sommar på våran magiska balkong. Bebis däremot leker discotek och studsar mellan mina organ..

Kommentera

Publiceras ej