Vår, eller?

0kommentarer

Efter torsdagens nederlag med att världen kaskadspydde snö över oss, så tycks nästan våren vara på ingång, tidsenligt också. Nu kan väl mars bara gå fort så vi får april och slipper vara rädda för vintern!

Imorse blev jag väckt av LB innan klockan sex (?!) det brukar alltid vara jag som väcker honom, men vi hängde i sängen och flummade runt/halvsov/pratade/bara njöt av tanken att tvånget att gå upp inte fanns. Tillslut övervann hungern och vi åt, sen satte jag mig och umgicks med böckerna i några timmar. Tänkte skriva ner allt jag ska lära mig i mitt kollegieblock så jag slipper sitta med massa böcker!

När jag tröttnat så tog vi en promenad då det var lite sol, dock var det mycket blåst och solen gick i moln, men innan dess var det awesome! Lunch på stan och ett varv för att köpa present åt den lilla brodern som blir 20 på torsdag. Sen blev det en promenad på halvt outforskad mark innan vi premiäråt en magnum double som ÄNTLIGEN är tillbaka för sommarsäsongen!

hemma igen så fortsatte jag hänga med böckerna ett slag, men det är på något konstigt sätt roligt och avslappnande så timmarna går utan att man märker något.

Men nu har jag tagit lite ledigt, ska fortsätta ikväll eller i morgon.


 



morgonens sysselsättning, underhålla sig med dåliga appar.


det dagens sysselsättning- och ja, jag färgsorterar min information, den är så mycket lättare att ta in då.


Str 56. Ser dock gigantisk ut, tur att även räkor växer


På stan köpte vi en ny liten grej, köper det mesta i str 56, misstänker att vi inte kommer att få en liten räka i str 44 eller 50. Blir det så har säkert räkans snälla kusiner en body eller två till låns då de var små och pluttiga när de föddes. Försöker för övrigt att inte köpa så mycket alls då jag misstänker att räkans mormor/farmor/alla andra i världen är tämligen köpsugna, plus att kusinerna kan ha en del till utlåning/bortskänkning och då känns det så bortslösat med pengar och världsresurser på massa nytt som vi knappt kommer hinna använda. Dock finns det en del som man känner att man vill ha som är helt ens eget.

Kommentera

Publiceras ej