Värme

2kommentarer

Jag sitter på min balkong, den ligger högst upp på tredje våningen närmast solen! Det innebär att nere på gatan så är det vanlig vår folk har jackor på sig, men uppe hos mig är det sommar, de få vindar som blåser är kalla men jävlar vad solen steker.
Jag har faktiskt bara ett linne på mig, där jag dragit ner banden under armarna också. Visserligen har jag full mundering på överkroppen men det är ack så skönt.

Kom hem nyss, vi var på studiebesök med skolan. Barn rehab, ett sånt ställe jag kan känna borde öppna på fler ställen i landet! Gjorde en knäckemacka och en smoothie med frysta hallon, blåbärsyoghurt, apelsinjuice och lite jordgubb. Mycket välsmakande!

Jag har tagit med mig böckerna ut också, ska koppla upp mig på lite musik och läsa lite mer tills imorgon, förstår inte riktigt om jag missat något när man hör alla andras hets över det vi borde lärt oss.. Men men, vi kör på bah, lämnar detta bakom oss och går vidare.
Imorgon ska vi börja med vård vid livets slut också, ska bli intressant att fördjupa sig ännu mera i!

Har förövrigt en sjujävla värk idag, känns ungefär som att mina ben vill koppla loss sig ifrån kroppen, plus att det drar i ryggslutet och i nedre delen av magen. Ska ta mig till arenan sen med gubben, vi behöver båda två lite uppmjukande simning eftersom vi är stela som två pinnar.

På återseende då!