Woppii

0kommentarer

Prov gjort, det var lättare än det förra, däremot är det drygt att reflektera och diskutera när man skriver för hand, satan vad med skrivkramp det blev.
Vet inte om jag var tydlig nog, hade varit skönare att göra det muntligt, men vi får se hur det går!

Blev inget bad igår, vi var för trötta och lata, lagade mat och sen tippade jag i säng vid 19, LB kom in och sällskapade, vid 20 så skulle han gå ut och stänga av tvn, dock bytte han kanal till 4 där familjen annorlunda visades trots att han några timmar innan bedyrat att han inte alls var så inne i den serien utan skyllde på mig.. Män är underliga varelser! Dock klev jag upp igen och kikade på veckans bästa program! Är det någonting som fungerar som preventivmedel så är det tusan den serien!

Efter provet idag blev det fika på stan med klassisar, det är fan underskattat att fika på våren, gå ut i friska luften och umgås som riktiga människor.

Sitter i skolan nu, vi kikar på film "underbara älskade" får vi se idag, bättre än jag trodde faktiskt. Ska ta mig hem sen tror jag och posta brevet till lillebror, så att han får det till födelsedagen sin! Efter det däremot så blir det bad på arenan, ska möta upp gubben när han slutat jobba.

Räkan pickar i höger sida av magen, det känns som det bor en kyckling där i, alltid i höger sida också, är lite besviken på att det är så dåligt med rörelser, Går in i vecka 23 idag och det händer liksom ingenting. Om någon månad kommer man väl sakna den här tiden när det då förmodligen kommer att bråkas för fullt där inne, och vecka 24 ska ju vara normal tid för rörelse hos förstföderskor men "alla andra" får ju känna hur mycket som helst känns det som. Bara min räka som är snål!

(gårdagens utsikt från balkongen)

ss