Eftermiddag

0kommentarer

Tjoho, förmiddagen bara for förbi, jag förstod ingenting helt plötsligt var klockan ett och det var dags att gå hem. Ska försöka stanna på praktiken några timmar denna vecka för att dryga ut de timmar jag missat. Tror dock inte att de timmarna gör så mycket men jag menar utifall att, vill inte ha praktik släpandes efter mig när jag lyckats ligga i fas hela terminen.

För första gången i mitt liv ligger jag i fas, helt otroligt! Ska ner till barnmorskan om några minuter så får vi se om jag fortfarande ligger i fas, i vecka 26 (tror jag jag var där sist) låg jag precis i min kurva och hade gått upp sex kilo (varav FYRA av dem enbart under påskhelgen) ska bli spännande att se resultatet idag.
Vet inte ens vad jag ska göra där om jag ska vara ärlig. Hon mäter och pillar lite på magen, frågar hur jag mår, lyssnar på bebisens hjärta och det är liksom.. Allt. Tur att det inte är någon lång färd dit iallafall!

Ni måste jag dra!