Fredag!

0kommentarer

Önskedrömmar! Onsdag är det, jag har kört 4 tvättmaskiner idag igen, bara lakan och handdukar. Tvättstugan är i källaren och vi bor tre trappor upp utan hiss så dagens motion är gjord!
Utöver det så har jag flyttat på det mesta i lägenheten, dammat, dammsugit, vädrat mattor, vädrat överlag, skurat golv, lagat mat, duschat och nu ska jag ner och hämta den förhoppningsvis torra tvätten! Innan jag kom hem var jag till Ica och handlade mat också, noll inspiration så det gick rätt dåligt skulle mest köpa lite grejer till magen så att jag slipper besväras av ovärda gravidkomplikationer!

Känns skönt att jag imorgon kan slappna av efter en 7-16 dag på praktiken och efter det är det faktiskt fredag! Helg då jag ska vara frisk och försöka vila en del!

Nej tvätt!

Farväl!

Kommentera

Publiceras ej