Halloumi

0kommentarer

Åh en ost, så många skämt!
Behövde inte alls gå till 17 idag, de är alldeles för snälla där borta, man får ju skämmas! Har fått papper på att jag klarat min praktik så imorgon kan vi skolka, nej det är inte snällt att dra dumma skämt om ansvarslöshet. Men men tanke på att det är sommar så har man god lust att vara ledig! Imorgon är sista dagen på praktiken också så i helgen kanske man kan göra någonting kul, kom hem vid tre idag och har suttit på balkongen en stund men det var så förbenat varmt och tråkigt då jag aldrig förstått mig på soldyrkare. Jag behöver något att göra och helst någon att umgås med, och inte på en balkong utan en gräsmatta eller strand så jag gick in.

Ligger nu i soffan i bara bikini och tittar på unga mödrar, borde ta mig ut och göra någonting men inspirationen är noll och det smittat av sig på motivationen så jag ligger nog här en stund till!

(min lille gängmedlem och lillebror, saknar de små liven en dag som denna!)

Kommentera

Publiceras ej