Lördag!

0kommentarer

Man vet att man lever, var hemma från praktiken igår med, kan inte ens gå utan att vinkla benet snett vilket egentligen bara bidrar till mer smärta! Var och simmade igår för att underlätta, funderar på att göra om hela världen till en simbassäng då jag helt plötsligt kunde röra kroppen utan smärta! Olsson var med och skulle träna, han körde 40 längder snabbt och jag körde 30 längder (med paus var 10e längd för att andas och sträcka på mig) i lååångsamt tempo, vi snackar tisdag/torsdags-myssimmartant i Heby badhus-tempo. Men som sagt satan vad skönt det var. Ett varv i Elins då jag plötsligt behövde skor. Hittade inga, jag vill ha ett par att bara hoppa i så jag slipper gymnastiken med att snöra skorna.

Denna vecka har hon verkligen växt, helt plötsligt så känner jag sparkar hela tiden, fortfarande svaga sådana men det känns ofta, känns även som att hon simmar runt och gör en kullerbytta då och då. Jag har tappat balansen helt, vet liksom inte hur jag ska röra mig för att inte få den där ankeborgsvaggande gångstilen. Och ännu är det 8 fabulösa veckor kvar där jag enligt rykten ska bli två gånger större, can't wait!

Ska köra sista praktikveckan nästa vecka, känns skönt att komma in i skolan igen, inte minst för schemats skull, finns lite mer plats för vila i skolan då vi sitter på lektionerna ( ;) ). Men som alltid blir det lite tråkigt att lämna ett nytt ställe och aldrig få veta vad som händer med de boende.

(dagen till ära har jag mina mysgravidjeans, påminner lite om H&M's boyfriendmodell då de är en storlek för stora, plus Daniels tröja som jag funderar på att stjäla på heltid då jag älskar den men han vägrar i princip att använda den.

Daniel fick i uppgift att fota mig då jag tycker att det vore trevligt med en dokumentationsbild som inte är missvisande tagen i spegeln. Dock är han inte någon mästerfotograf och jag har solexem (?!) på näsan så mitt ansikte är ju inte det vackraste idag speciellt inte min skeptiska min!)

Kommentera

Publiceras ej