Måndag

0kommentarer

Ny vecka. Då kör vi. Har praktik 15-21 hela denna vecka, men det är bara 6h om dagen så jag tror att det blir skitbra! Dock är jag väldigt trött, har vaknat en gång i timmen typ hela natten och drömt massa sjuka drömmar om människor från det förflutna (det hela är mycket mindre dramatiskt än det låter!) men jag sov till kvart över tio idag, ovanligt för att vara mig men jag känner att det är ingen höjdare att vara vaken hela dagen och sen försöka prestera på praktiken!

Men alla kunniga säger att de kommande 8 veckorna skall gå åt till vila så jag får lita på dem! Vila och kolhydrater tydligen, sist hos BM så sa hon att vi ska kolla mitt blodsocker längre fram för att det måste gå upp lite, hur höjer man blodsockret? Ska jag leva på en enbart kolhydrater? Att börja förbereda kroppen på förlossning ska tydligen vara som att förbereda sig inför ett maraton. Jag känner mig iallafall nöjd med att jag fortfarande har ett fint blodtryck för med mina strålade gener så innebär förhöjt blodtryck döden typ, eller om man börjar titta på sjukdomar som hör ihop med blodtrycket så blir man mörkrädd! Det är nämligen alla, vilket är logiskt eftersom blodet och dess omlopp är nyckeln till alla andra organ!

Nog om detta, ny känsla som kom i morse, gårdagen bestod av obehag genom tryck nedåt, det hade jag gärna tagit tillbaka idag för idag känns det som att någonting väldigt vasst (typ en sticknål) försöker göra hål inifrån och nedåt. Detta känns för det första väldigt märkligt och för de andra väldigt väldigt otäckt! Ungefär som att jag druckit glas och det nu vill ta sig ut.

Mot dagens äventyr!

(jag älskar dessa gubbar och har tagit hem en app som gör att man kan smsa dem till folk! Det är ju strålande! Har dock inte listat ut om de skickas som sms eller mms så jag är försiktig i mitt användande)

Kommentera

Publiceras ej