Mot sherwoodskogen

0kommentarer

Eller skolan kanske man skulle röra sig mot snart, har packat det sista eftersom det blir en sväng till Sthlm efter skolan, en helg där sen hem två dagar här och sen upp till byn igen. Tjoho vad kul det är att åka bil! Kanske skulle bidra lite idag och köra jag med, brukar mest agera dj och resesällskap.

Gårdagen var skola, lunch på stan med Olsson som inte varit utanför soffan på hela dagen. Drog ett varv och hittade en topp och två klänningar, man måste ju samla på sig lite nu när det börjar dra ihop sig till massa kalas!

Kollade tåg igår, att ta tåget till Sala om två veckor skulle kosta nästan 500 spänn, vad är grejen? Då tjänar jag ju för fan på att ta bilen ensam! Jävla sj, vi har ju så många trädkramare i vårat land, kan inte de se till så att man tjänar på att åka kollektivt? trots att bensinpriset är skyhögt så tjänar jag på att ta bilen 60 mil istället för tåget, och tar jag bilen så slipper jag anpassa mig efter dumma tågtider också PLUS att jag kan åka från dörr till dörr!

Nu blir det skola! Vi hörs!

(fick en bild på soluppgången för några veckor sen när jag inte kunde sova)

Kommentera

Publiceras ej