Onsdag

0kommentarer

Praktik till 16 idag, och jag vaknade med djävulsk smärta i vänster höft/ryggslutet. Grejt! Min praktikplats kommer snart börja hata mig och jag vill inte vara en sån där "jag är gravid så jag borde egentligen ligga och äta praliner"-brud!

Det regnar ute och jag tycker min man kan komma hem och tycka synd om mig!

Men på den positiva sidan, regnet luktar riktigt gott, igår fick jag ett paket på posten med en jättefin topp att ha nu när värmen kommer det var Daniels mamma som tyckte jag var duktig och förtjänade den! Roligt nog var det hennes födelsedag igår så jag var tvungen att ringa och upplysa henne om att man ska få presenter inte ge presenter när man fyller år! (tror hon fått en släng av farmorhormoner kanske)..

Så egentligen väger positivitetssidan över och jag ska hålla tyst och ta mig till andra sidan av denna dag utan att skada mig!

(Bubblor och lilleman!)

Kommentera

Publiceras ej