Sick

0kommentarer

Grejt! Magsjukan kom och hälsade på, natten till fredag var hemsk men sen igår vände det sakta men säkert och nu mår jag bra.
Däremot så är det 48h regel till omvärlden vilket gör att jag är i karantän och inte får vara på praktiken idag. Jag har skjutsat Daniel till jobbet för han ska till Skåne och leka i en vecka, vilket innebär att jag är ensam igen.

Det känns som en vana nu, det är nästan konstigt att inte vara ensam hemma här då jag tillbringat större delen av min tid med Daniel uppåt landet de senaste veckorna. Men nu hoppas jag att de kommande veckorna är lugna igen när han kommer hem från skåne.

Det har blivit tyst och lugnt i magen igen, hon rör sig ingenting nästan, bara långsamma rörelser mot ytterväggen. Men nästa vecka ska jag till barnmorskan igen så då får vi se att allt är bra.

(fick se Olsson i arbetskläderna imorse, det var väldigt längesen och kändes ovant. Var tvungen att föreviga ögonblicket)

Kommentera

Publiceras ej