Söndag

0kommentarer

Idag är jag fast besluten om att ta mig ut, se om omvärlden står kvar och titta på människor. En mycket simpel syssla men om man har legat i sin säng i två dygn med undantag av att gå ut i köket och äta så har jag inte gjort mycket annat än att ligga i sängen. Det blev tre säsonger av unga mödrar på kanal 5play igår. Jag luktar äckligt och skulle behöva en rejäl dusch.

Känner mig ensam nu fast samtidigt väldigt asocial orkar inte kontakta folk, har blivit väldigt lat och bekväm på den fronten.. Men men om tre veckor är praktiken slut och då får jag lite socialt umgänge igen och sen blir varje helg uppåt landet med student och födelsedagar. Mamma ringde nyss, och under telefonsamtalet så hann jag städa toaletten, vill dock få min dusch ren men törs som sagt inte då det krävs rätt starka medel för att få bort allt kalk som sätter sig och andas jag in det kommer jag bli hög..

Känner att jag skulle vilja putsa lägenheten uppifrån och ner men det känns både onödigt och tidskrävande. Och så behövs det egentligen inte, eller man kan aldrig städa för mycket och jag har en hel del ställen som borde dammas men jag orkar inte, för börjar jag så kommer jag vända upp och ner på stället och inte få någonting annat gjort idag.

Nu kör jag ett avsnitt unga mödrar till och sen ska jag skrubba mig själv ren och klä på mig fräscha kläder och känna mig som en människa igen!

(fick en bild på lillelilleman i helgen, denna fångar honom rätt bra. Alltid glad och inget onödigt gnäll, sådana barn blir lätt populära)