Vecka 30

0kommentarer

10 veckor kvar till beräknad nedkomst. 10 veckor kan låta mycket men 4 veckor på praktiken och 4 i skolan, sen är det liksom dags.. Nästan.

Det var en mycket trevlig ledighet, längtar dock till mer ledighet såhär på våren vill man inte göra någonting tråkigt! Som min lärare sa när hon var på besök på praktiken igår när jag frågade om vi hade mycket saker kvar i skolan efter praktiken "nej det är ju ändå ingen som vill göra saker när det är varmt" så sant, så sant!

Annars så hängde vi med familjen under långhelgen,var in till Sthlmstad, kollade på bilar i Sala på Valborg och hann träffa både Pell och Lisa en snabbis. Helt okej, har varit helt slut sen jag kom hem, har sovit 10timmars nätter och går 14-20 på praktiken idag och imorgon och 08-21 på lördag tror jag. Nu ligger jag i soffan trots att det är superväder ute, stark sol och värme men jag är så fruktansvärt trött och om en liten stund ska jag röra mig till praktiken så då får jag en halvtimme i solen iallafall.

Ska tömma kameran här någon dag och slänga in lite bilder från ledigheten.


Kommentera

Publiceras ej