By

1kommentarer

*detta inlägg skrevs fredagkväll men då ingenting fungerar på landet så gick det inte att publicera*

3h bil, 4h på erikslund (hittade ingenting men fick en hel del gjort på IKEA, lite klämma och känna inför flytten) 1h i bilen och så var jag i björnarbo. Här har jag nu ätit två ägg, lite tomater och kräftröra, pratat förvaring med min mor, gett barnet mat, blivit kräkt på och nu sitter jag i soffan, äter chillinötter och dricker hallonsoda det gäller att förse sig!

Imorgon ska jag ha mjukiskläder och åka till Karlsson och köpa en onepice till åt bebis då hennes två tycks ligga konstant i tvätten men de är så praktiska och bra mysa hemma-plagg (okej vi kan råka ha dem på henne ofta men vi gillar att mysa i våran familj!)
Annars vägrar jag göra någonting över huvud taget!

Vi hörs!

(Bebis höll tal för nationen en morgon, samma dag fejkade jag en "sitta själv" bild, om ni kollar på hennes arm så är den i rörelse då hon två sekunder senare föll omkull!)

 

q

1 kommentarer

Jenny

19 Nov 2012 20:46

Haha, fantastiskt!

Kommentera

Publiceras ej