Flytt

0kommentarer

Nu har jag plockat och grejat ännu mer.

Halva köket är nu nedpackat i papperskassar (flott jag vet, men det ska ju liksom bara från plats A till plats B så då får det gå!)

Har möblerat om i alla mina små lådor också, funderar på att packa ihop extratäcken men man vet ju aldrig, handdukar och sånt kan ju också gå att slänga med i lasset, sen packar vi ihop alla våra kläder och tar med oss i bilen nästa helg när vi ska upp till Stockholm.

Känns faktiskt skönare att få saker gjorda såhär, slippa slita livet ur sig en-två dagar och istället få lagomt med svett ett par vändor. Blir kul när allting ska packas upp, jag vet ju vad jag har att göra fram till jul iallafall!

Hursomhelst, idag har jag varit gift i en hel månad, och det firas på avstånd då Daniel är i Skåne. Kul det där, men nu är det sista gången han måste jobba borta för sen slutar han i försvaret och blir tidvis istället, då blir det bara någon gång om året istället och inte var och varannan vecka som det varit denna höst.

Vi hörs!

(Hushållet)

Kommentera

Publiceras ej