Helg!

0kommentarer

Fint väder och en bebis som försöker vända på dygnet, vi försöker få henne att somna i "rätt" tid men hon vägrar så det blir tidiga morgnar här omkring, och då även tidiga kvällar.

Men dagarna blir rätt långa ändå, igår hade jag unga mödrar maraton hela dagen samtidigt som jag gjorde färdigt fotoalbumet, 228 bilder sitter nu i Astrids första album och mitt huvud var tungt och segt när det var dags att sova.

Imorse gick jag upp med bebis så att Daniel fick sova, vi mös och hon fick mat, sen somnade hon efter lite träning i gymmet och jag fick chans att plocka undan lite, diska, sterilisera nappar och annat smått och gott underhåll. Åt den sista bullen av brödet jag bakade häromdagen också, med en kopp kaffe och vakna med the voice på tv-burken. Det kallat jag livskvalitet!

Nu har jag epilerat benen,tagit en lång dusch tvättat håret och smörjt in min törstiga hösthud i barnolja. Ska klä på mig och göra lite frukost åt oss då daniel sitter och matar en sovande (!) Astrid, hon sover men har liksom lyckats få i sig en flaska ändå.

Sen får vi se vad helgen bjuder på, så lite som möjligt hoppas jag! Jag vill bara glida omkring lite precis som vi gjort de senaste 10 dagarna, njuta av att vara hemma och umgås med varandra. Äta gott och vila mycket, rena rama drömmen!

(Bebisgos och fräsching)

Kommentera

Publiceras ej