Lördag

0kommentarer

Yepp yepp, idag blir morsan 50 år, detta firar hon och pappa på Gotland. Mycket trevligt för dem!

Igår fyllde jag 23 år, detta firade jag inte alls egentligen. Vi uträttade ärenden och drev runt på stan som vanligt. Fyndade dock, vi skulle köpa ett nytt täcke och en kudde åt Astrid. Vi gick till hemtex där de hade finfina grejer och även lite specialpriser på kuddar och grejer till vanliga sängar.
Jag har länge velat byta ut både täcke och kuddar här hemma för att fräscha upp lite så det blev ett nytt dubbeltäcke och fyra kuddar till oss, täcke och kudde till Astrid, med alla dessa specialpriser så lyckades vi få ca 600-700 kronors rabatt på hela köpet. Inte illa pinkat!

Lunch på gräddhyllan och sen tidigt i säng, Astrid kastade in handduken och krävde att få gå och sova redan strax efter sex och vid åtta hade även jag gett upp! Vid tre inatt började lilla damen att gnälla och halv fyra var jag upp och matade henne.
Astrid somnade om och jag var vaken en stund till och kikade på tv på ipaden.

Nu ligger jag i soffan och känner mig sliten som en trasdocka, har ont i magen som har krånglat i ett par dagar och mår illa uppepå det.

Jag åtekommer när livet ljusnat!

Kommentera

Publiceras ej