Tis dag

0kommentarer

Jahao, ligger i soffan med fötterna på bordet och samlar ork att göra något! Strax så, alldeles strax.

Bebis vaknade halv fem och fick då lägga sig hos mig för jag var inte sugen på att ta morgon då! Resultat av det var att bebis somnade om och jag låg så obekvämt att jag var vaken i en och en halv timme och sen sov jag i tjugo minuter innan bebis tog morgon igen. Då gick vi upp och hon fick mat och sen gymma lite och jag gjorde kaffe och satte ägg på kokning. När jag väntade på det så sorterade jag tvätten och bäddade sängen.

Nu har jag ätit frukost och bebis har somnat om denna gång i gymmet, jag borde packa ihop lite i köket, sånna grejer som vi inte använder kan jag lika gärna skicka hem med min mor som kommer hit och har med sig ett släp.

Tre veckor kvar till det nya hemmet.

(Bebis sover i gymmet och sid har en räv bakom örat)

Kommentera

Publiceras ej