Tv

0kommentarer

Ja så ligger man här igen, bebis sover och allt som ska göras är gjort, tror jag.

Dagen idag, var till barnmorskan för att ordna en grej, och jag kan ju säga såhär, att det kommer dröja innan jag ska ha fler barn då jag fick panikångest och ville skrika lite av en kvart i stolen, man ska inte leka med smärtor i de södra regionerna! Egentligen var det inte smärtan som var illa (den varade bara en kort kort stund) det var den där rädslan som jag sluppit känna i några månader nu, den okontrollerbara rädslan som framkallats av smärtan.

Nog om detta, alla överlevde och nu har vi inte ont någonstans! en promenad och en latte senare så åt vi lunch hemma och sen så gick eftermiddagen åt att städa och plocka tvätten som stått och skrattat åt oss sen i måndags. Astrid hann med att få ett bad och en stunds välbehövlig massage och sen gick det ett par timmar till att sovvägra för hennes del och därav var hon hysterisk och ledsen och arg och vi fick turas om med att försöka underhålla/trösta barnet tills jag till slut fick henne att somna i sin säng två timmar för sent.

Middag och nu soffan, och livet fortsätter. Imorgon börjar Daniel jobba och vi ska till BVC på någon gruppträff med instruktioner till barnmassage.

(Humor och en Astrid med sin nya bästa vän som hon har långa djupa samtal med)

Kommentera

Publiceras ej