Uppdateringar och monologer

0kommentarer

Klockan är halv tolv, det känns som att klockan är tre på eftermiddagen, så blir det när bebis tycker att alla har sovit färdigt klockan sex! Men det är bra! Vi hinner slappa så otroligt mycket här hemma! Vi har gått igenom bilder och ska framkalla lite till ett album åt Astrid, gravidkort, bb-kort osv.

Jag har insett att vi inte har fotat med någon form av struktur, jag är besviken på mig själv! Jag har tidigare haft varje andetag av mitt liv dokumenterat och nu har jag inte ens en vettig bild från mitt egna bröllop (upptäckte idag att kameran på något mystiskt vis fått ändrade inställningar så alla bilder från dop/bröllop är i princip oanvändbara) då svor jag en lång ramsa och sen gick vi vidare i livet! Men från och med nu så ska dokumenteringen bli bättre, ungen min måste ju få se allt det där hon inte kommer minnas sen!

Hur som, det var kul att se bilderna igen, se hur bebis verkligen har utvecklats och blivit en riktig unge! Om ett år kommer vi kika tillbaka och förundras ännu mera över hur liten hon är nu.

Uppdaterat telefonen har jag även gjort, jag som vägrat hittills! Men idag gjorde jag det och det var som att få en helt ny telefon, dock försvann apparna och jag minns inte vilka jag hade men jag får väl ta hem dem när jag saknar dem!

Annars så har jag fortfarande ont i magen och mår illa men jag måste ta tag i dagen för det, vi ska ta oss ut på en liten söndagstur, men först lunch!

Hej svejs!

(Bebis gymmar loss nästan aggressivt och jag laddar bilder)

Kommentera

Publiceras ej