Veckans vändpunkt

0kommentarer

Onsdag, igen. Jag kollar på TV3s nya serie stalkers, otäck serie! Jag gillar den inte alls egentligen! Men jag är så trött i huvud och kropp att jag orkar inte ens gå och sova.

Igår var vi hos BVC, bebis väger nu 7085gram och är 61,5 lång. Idag var jag hos min barnmorska, hem och pyssla lite och sen tog vi en promenad ner på stan, köpte ett fotoalbum till de 240 bilder som kom på posten idag och vidare till esplanaden och köpte lite livsmedel till middagen.

Hemma igen så bakade jag bröd, lite specbröd gjort på fiberhusk, kokosmjöl och lite andra kul grejer. Det blev väldigt spännande, lite sött för min smak då jag inte alla gillar kokos men till brödet gjorde jag en underbar fisksoppa, klapp på axeln för det! Slog gårdagens matlagning som var hemmagjorda köttbullar som simmade omkring i ädelostsås med en mumsig spenatsallad till.
Måste jag tillägga att jag tröttnat på mina vanliga paradrätter? Känns som att man bara äter samma saker hela tiden.

När jag grejade i köket så underhöll Daniel Astrid och efter maten så satte jag mig ner och började på fotoalbumet, kom 9 sidor innan tejpen tog slut. Och nu ligger jag som sagt och kollar på otäck tv.

Ja men roligare än så är det inte just nu, vi ser till att hålla oss sysselsatta så gott det går, men det är skönt att bara hänga omkring också.

(Gårdagens mysbebis, dagens tjockisbebis, en bröllopsbild stulen av Cilia samt kvällens pyssel)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/243063/images/2012/pic_509ac6019606ee5bbfda964f.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/243063/images/2012/pic_509ac62addf2b319e60007a3.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej