A generation lost in pace

0kommentarer

Alltså, jaha då kör vi då. En vecka till i kaos, nu är det lägenhetsbudgivning vi pratar om. Imorgon kommer det förmodligen att dra igång. Jag ringde mäklaren på en lägenhet vi vill ha och de har en visning ikväll och sen ska vi se vilka som är intresserade och då börja buda.

Gårdagen kretsade kring hem, pengar och framtid och när kvällen äntligen kom så slocknade jag som ett litet barn men nu är bollen verkligen i rullning.

Veckan kommer gå åt till att ordna till dopet men även det ser ut att ordna sig, det är bakning och matlagning som känns drygt men jag tror att det ordnar sig det med! Mycket som ska göras fredagkväll bara! Men nu ska jag laga mat, minns inte vad jag tänkte skriva först, återkommer när jag minns.

Ja just det, hämtade Björn och Jessica vid båten igår, efter en noggrann vägbeskrivning från Tyresö så tog jag mig in i stan, rundade baksidan av Stureplan, förbi stadion och ut till båtarna, hittade en parkering, gav Astrid en flaska och sen kom de från båten. Snacka om glidig eftermiddag allt bara flöt på. Hittade till och med ut och sen hem utan större svårigheter!

Ibland har man flyt, jag ber till fastighetsgudarna att detta fortsätter!

Nej mat var det innan karlarna börjar klaga! Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej