hej hopp

0kommentarer

sådär, Astrid har fått sin första vaccination. En spruta i vardera ben fick hon, det gick bra med den första hon skrek till lite men det var snabbt över. När hon fick den andra så blev hon jätteledsen och grät en lång stund, det såg inte ut att vara skönt!
 
Men det var snabbt över, vi tog en promenad och hon fick sova i vagnen sen var dagen lugn, dock har de senaste två kvällarna varit väldigt gnälliga och hon har gråtit väldigt hysteriskt utan orsak så jag misstänker att det varit lite efterskalv från vaccinet.
Igår hade jag klasskamrat på besök, Astrid fick leggins, tröja och en onepice vilket var otroligt tacksamt! särskilt onepiecen då jag faktiskt letat efter en sån åt  henne men inte hittat någon jag tyckt varit värd pengarna! Den här var tydligen från en affär i Tidaholm och dit hade jag ju aldrig en tanke på att åka och leta men den var superfin iallafall, helt klart nöjd! det är kul att Astrid fått så mycket fina presenter särskilt då jag tänkt köpa flera av de saker som hon senare fått.
 
Astrid vaknade tidigt idag, så redan nu innan sju har vi gått upp, bäddat sängen, gett Astrid mat, gjort frukost till Daniel och han har gått till jobbet, han jobbade sent i onsdags och igår skulle de ut med jobbet så han kom bara hem en snabbis och under den en och en halv timmen som han var hemma så var astrid lite lätt hysterisk så vi hann inte ses ändå. Men nu är det helg, shoppinghelg i Skövde till och med så det kommer säkert vara lite jippon på stan så vi ska bara ta det lugnt och kika ner på stan en sväng och umgås hela helgen!
 
Nu ska jag göra frukost åt mig själv och sen kolla på lite kul serier en stund medan resten av världen vaknar och sen får vi se vad fredag bjuder på.
 
Jag sitter just nu vid datorn så jag har inga bilder att bjuda på. Men det kommer senare!

Kommentera

Publiceras ej