Upp da ter ing

0kommentarer

Ja just det, östa igår, handling idag. Nu bör maten till dopet vara inhandlad. Vi började budgivningen idag, hittills ligger jag och Olsson högst men de andra intresserade kan ju säkert ta revansch imorgon.

Själv försöker jag att inte spy, jag tror jag börjar få flunsan, eller så är det dåliga nerver. Det är saker jag inte kan styra över som stör just nu, budgivning och detaljer till dopet som gnager. Men en dag i taget bara så ror vi i land på lördag!

Ikväll var det me and i -party i björnabo 111, jag handlade för alldeles för dyra slantar men de hade så himla fina saker, mycket i velour vilket jag avskyr men det blev två par byxor i det materialet ändå för de var så jävulskt fina! Härlig kvalité också tydligen, det kändes så iallafall, köpte bara i 74/80 så det kommer dröja innan Astrid kan använda det jag köpt men förhoppningsvis kan hon då ha kläderna lite längre! Och jag som älskar udda och häftiga saker, jag skulle egentligen lära mig sy och göra egna kläder. Men med tummen mitt i handen och inte det minsta intresset av varken sömnad eller design så känns det som en fruktansvärt dålig idé!

Sova var det ja!

(de få bilder jag tog vid östa)

Kommentera

Publiceras ej