BBT

0kommentarer

Kollar på big bang theory, repris, på kanal 5. Allt går i repris, hela tiden! Jag är så trött på att se samma saker om och om igen. Världen får komma på något nytt!

Idag har jag städat badrummet och köket! Dammsög och torkade golven och sen var det klart för visning, Daniel hade bilen där både vagn och börsens var så jag tog Astrid på armen och gick till elins, upptäckte att Daniel även hade förlagt min plånbok, var ej imponerad! Särskilt inte när de ringde från trygg hansa och frågade om det fortfarande var okej att de kom klockan 17 och pratade om försäkringar, Daniel lovade nämligen för två veckor sedan att ringa och avboka den tiden.

Så när han kom från jobbet var han inte populär hos mig, samtidigt så ringde klassis och hade problem med bilen så vi åkte upp till billingesluttningen och skulle testa att kabla igång den. Dock kunde varken jag eller klassis minnas hur man gjorde med kablarna så Daniel hamnade snabbt på populärsidan igen när han var så vänlig och försökte om och om igen. Men tyvärr så ville inte Britta starta idag så nu blir det verkstaden för hennes del och vi håller alla våra tummar på att hon skall tillfriskna.

Storhandling på maxi innan vi fick återvända till vårt hem där visningen var över, förhoppningsvis så gick det bra, det återstår att se om några dagar.
Daniel nattade Astrid och ikväll tillät hon honom både mata och natta med bara lite tårar och skrik men ändå väldigt smärtfritt, vi hoppas att det fortsätter såhär!

Nu har vi ätit en lätt middag och jag är så trött att jag skulle kunna somna nu! Men jag ska hålla mig vaken en stund till så inte natten blir så lång!

Farväl

(två snillen slår sina huvuden ihop och dagens Astrid)

Kommentera

Publiceras ej