Helg

0kommentarer

Fredag igen, Daniel är ledig till onsdag nästa vecka, om han får sluta jobba någon gång idag det vill säga. Man vet aldrig med försvaret..

Jag har precis ätit lunch, samlar i ordning mig för att dra mig ner på stan och göra ärenden. Så får vi se vad denna fredag bjuder på senare.

Imorgon blir det kalas hos klassis på käpplunda, nära hem och allt. Ska bli väldigt spännande att gå på fest för första gången på ett år, ogravid då menar jag förstås. Dricka något trevligt kanske man ska göra också med tanke på att amningen är över för denna gång. Tudorna blev till slut tomma då vi på något vis trappade ner amningen till bara en eller två gånger om dagen och då kändes det mest bara otäckt att försöka.

(Astrid fick kläder av mina klassisar tidigare i höstas som vi kunde inviga idag)

Kommentera

Publiceras ej