Hemma!

0kommentarer

Två lägenhetsvisningar idag, den som var huvudmålet visade sig vara en stor besvikelse, men vi var på en annan lite dyrare och större först och vi blev riktigt sugna.
Bostadsmarknaden är ju dock knepig, någon måste köpa våran och så måste vi hitta något nytt vi vill ha i samma veva, suck! Men vi är på G iallafall och det känns otroligt skönt. Nu ska vi avvakta och se hur det går med den vi kollade på idag..

Efter lägenhetsvisningarna så for vi hemåt, ett stopp i Eskilstuna för mat och ett stopp i Örebro för att mata bebis och dricka kaffe. Klockan sju var vi äntligen hemma, packade ur bilen och upp med alla prylar och plocka i ordning, mata barn och natta barn. Nu har vi hängt i soffan och jag har tvingat Olsson att massera mig då jag har så ont i musklerna att de bara krampar. Ska ta tag i det i veckan och stretcha ut mig, veckan som bjuder på de vanliga rutinerna och ensamhet då Daniel jobbat i kråk mån-fre.

Nu är det partaj på tv-burken och sen ska jag hoppa i bingen då vi ska skjutsa Daniel till jobbet imorgon bitti.

Hej svejs

(solen stod livsfarligt till i stockholmstrafiken igår, och bebis håller i sin Anka som hon har som sällskap när vi åker bil då hon blir skitsne om hon inte har något att glo på)

Kommentera

Publiceras ej