Jippididoo

0kommentarer


Wssrk, jag har skaffat instagram, det trodde jag inte om mig själv! Mycket underhållande och en liten paus från Facebook! Dock tror jag inte att fotofiltren är något för mig, i smyg tycker jag faktiskt att det är fjantigt att förstöra fina bilder genom att göra dem suddiga och bajsbruna!

Nej men ändå så kan jag inte hålla fingrarna i styr så svartvitt ändrar jag till, liiite lyx i vardagen måste man unna sig.. Så var det de där med moralerna igen, ju förr desto bättre eller?

Har varit på fika hos klassis och träffat fler klassisar, mycket kul och trevligt! Jag gillar umgänge, det är något jag saknar med vuxenlivet när alla flyttat ifrån varandra, det där självklara umgänget som sker i timmar, ibland i dagar. Förr hade man alltid någonstans att vara med någon! Nu kör vi lite lugnare tempo och umgås bara ibland.

Mitt instagamnamn skulle vara samma som mitt bloggnamn som från början var mitt Lunarstormnamn som i sin tur var en ren felskrivning, jag skulle heta krisse (okej jag var typ 13!) men tryckte på W istället för E så fick det vara så, på instagram var krissw upptaget så jag skulle skriva det baklänges men glömde I så det blev wssrk. Så två felskrivningar som inte blev så tokiga ändå.

Nu blir det de sista minutrarna av underbart är kort och sen hoppa i den renbäddade sängen!

God natt.

(suddiga, rätt dåliga bilder från hänget)

Kommentera

Publiceras ej