Shitpommes

0kommentarer

Söndag alltså, en väldigt bra dag då man kan göra allt i ultrarapid. Dock tråkig för allt är stängt. Vi har dragit ett varv på stan, lunchade på gräddhyllan och köpte paket åt bror som fyller i morgon.

Imorse provade jag att baka peanut butter cheesecake oreo cups, väldigt spännande typ muffins gjorda på philadelphia, jordnötssmör, socker, oreos och ägg. Lätt att göra, smakar lite.. Ja vad smakar de egentligen? Inte lika sött och sliskigt som vanliga bakverk men heller inte sådär torrt sockerfritt.

Jaja, nyss gjorde vi upptäckten att lägenheten vi är intresserade av har försvunnit från hemnet, detta är oroväckande och tyder på att någon köpt den. Men det är konstigt att mäklarn inte har ringt mig, just våran tur! Jag behöver ett hem! Kan inte någon bara köpa våran lägenhet så vi kan köpa en ny snart?

Nu är det dålig skräptv, jag borde göra något vettigt! Men jag orkar inte, har jordens träningsvärk i benen efter veckans stretch och vill bara sova en stund men vi kör en kompromiss, jag ligger kvar och umgås med bebis.

(morgonens aktiviteter)

Kommentera

Publiceras ej