Sol!

0kommentarer

Idag vaknar vi till vackert väder, Astrid somnade igår, jag lät henne vara när hon pep för jag hörde att det var trötthetsgnäll, jag smög omkring i kulisserna så att hon skulle få en chans att somna själv. Och när jag sedan stack ner näsan i spjälsängen så låg hon där och flinade i sömnen.

04.00 så vaknade hon, skrek och gnällde så vi gick upp gjorde en flaska, bytte blöja och satte mig lugnt och ammade i soffan så hon fick ligga och mysa, för det är en riktig nattrött bebis jag har som bara vill ha gos och mat och sedan somna om på morgonkvisten. Efter amning och flaska så snarkade hon tungt på min axel och jag la tillbaka henne i sängen. Sen fick vi båda sova till 07.30 då det var dags igen, ny blöja, flaska och amma. Sen fick hon åka ner i babysittern så att jag kunde göra frukost, dock kom jag på femtioelva grejer jag "bara" skulle göra innan, har nålat upp gardinerna i sovrummet (för vem äger en symaskin eller ens kunskaperna att sy upp dem?) det blev över förväntan bra!

Nu ska jag passa på medan bebis är nöjd och trött att måla lite i sovrummet och sen ska jag ta mig ut! Jag vet ännu inte vad jag ska gör eller vart jag ska gå men ut ska jag!

Först lite kaffe bara!

(en gammal partybild med en gammal vän!)

Kommentera

Publiceras ej