Tisdag

0kommentarer

Solen ser ut att skina ute, här inne gör vi ingenting, min kropp är helt slut! Jag har ont i ryggen från ryggslutet upp till nacken, det tar hårdare än vad man tror att amma och mata, plus att släpa omkring på bebis och sköta hushållet med allt vad det innebär, att bo tre trappor upp utan hiss har både fördelar och nackdelar!
Det tar hårdare när inte Olsson är hemma eftersom jag då måste göra allting själv, släpa hem matkassar, och bära tvätt ner i källaren, men gratis träning ska ju också vara bra!

Dock kan jag i smyg erkänna att jag är bortskämd för klagar jag tillräckligt mycket och tjatar så får jag massage av herrn i huset och det hjälper spända muskler som tusan! Så när han idag kommer hem (tack gode Gud som vi ar längtat!) så ska jag kräva lite knådning av musklerna efter att bebis somnat!

Nu har morgonrutinerna gjorts, vi lyxade till det med sovmorgon till klockan åtta i morse, kände inte att vi behövde gå upp tidigare, och bebis ville ha mat vid fyra i morse så då kunde vi somna om efteråt och sov som sagt till klockan åtta.
Nu sover bebis och jag kollar på biggest loser, ska göra mig lite tjusigt och sedan gå till skolan och kramas med de underbara blockmongon som jag saknar väldigt mycket!

Efter det, då ska vi möta upp pappan som kommer hem, efter 9 dagar ifrån oss så kommer han äntligen tillbaka, det är helt sinnessjukt, när vi träffades kunde vi vara ifrån varandra i tre veckor och det gick bra, nu är nio dagar nästintill plågsamt.

Nej nu ska vi sparka igång dagen ordentligt och ta oss ut i livet! Farväl!

(min lilla minigris som för varje dag som går blir lite mer ordningsam, nu är till och med magen i skick!)

Kommentera

Publiceras ej