Blogg.se

0kommentarer

Ibland undrar jag hur svårt det är att utveckla appar, med tanke på att hälften av mina appar fungerar hälften av gångerna jag försöker använda dem. Just nu så är det blogg-appen som inte vill fungera.
 
Just nu sitter jag vi datorn med Astrid i knäet, hon är snorig och lite avslagen men vägrar sova så hon får sitta hos mig. Igår så satt hon mest hos mig och gosade hela dagen, blandat med hetsigt krypande som tog musten ur henne på en gång. Det händer verkligen massor i hennes utveckling just nu, ska göra en liten sammanfattning för framtiden någon dag.
 
Helgen gick fort, i fredags var jag hemma och bakade bullar, lördag var jag och Klara i stan och sen hade vi lite häng på balkongen, natten slutade halv tre och jag var så slut i söndags att jag inte åkte på någon yoga. Tillbringade 2-3 timmar i söndags med att städa istället medan Daniel var ute och provade sin nya cykel. Har dock fortfarande inte dammsugit eller torkat golv så är Astrid far omkring så blir hon helt grå på knäna. Förstår inte vad allt damm kommer ifrån. Nu är hon så snabb också så det blir svårt att dammsuga när hon är hemma eftersom hon inte nöjer sig med att sitta i sin stol och titta på så jag får förmodligen vänta till i helgen med att städa ordentligt.
 
Igår tog jag tjuren vid hornen, efter att ha missat i princip all träning förra veckan, förutom ett gympass i Onsdags så åkte jag till gymmet innan tröttheten tog över kroppen. Var inne i gymmet typ en timme innan bodybalancepasset, och jäklarns vad bra det gick igår, kroppen var så varm att jag utan större problem kunde böja och hänga och spänna. Koncentrationen var helt plötsligt tillbaka den också och jag kunde fokusera på vad jag höll på med istället för på allting annat. När kvällen kom och jag stod i duschen så kände hela kroppen att den fått sig en omgång så idag tar vi det lugnt, få se om Daniel ska till skjutbanan imorgon annars så gör jag om det då med.
 
Längre än så har vi inte kommit, Astrid sitter nu på golvet nedanför mig och pillar på de leksaker som står här inne på kontoret, jag ska försöka lägga henne en stund så att denna krasslighet hon bär på försvinner.
 
Det senaste jag fotat med digitalkameran

Klara på medborgarplatsen

Årets första balkonghäng

Astrid när hon vaknat efter en förmiddagslur

Den lilla marodören har lärt sig att riva i saker

Alldeles nyss, en förkyld liten gris och en halvsunkig morsa

Kommentera

Publiceras ej