Dagen i ord

0kommentarer

Vi gick till gymmet för att testa träningsschemat jag fick gå igenom i torsdags, Astrid var inte på humör och efter en halvtimme fick jag gå in och trösta en ledsen tjej. Sen gick det bra i tjugo minuter och när hon var ledsen och uppgiven igen så tackade vi för oss. Jag gav Astrid mat, lade ner henne i vagnen och hon somnade på en gång och sen tog jag en lång väg hem för att hon skulle få chans att sova, den vanliga vägen tar 20-25 minuter att gå och att sen dra upp henne ur vagnen och upp i lägenheten gör bara att hon vaknar till ordentligt. Istället gick vi dalarövägen ner och till brandbergen centrum för att handla lite, det blev ca 50 minuter promenad istället så barnet fick sova lite.
 
Efter alla äventyr och handlingen på ICA så hade klockan hunnit bli över 1 och jag åt lunch och sen var eftermiddagen över. Daniel kom hem, vi åt middag och sen åkte han på jaktlektion.
Jag och Astrid har hängt på golvet, jag har tagit över 90 bilder på bara henne när hon kravlat omkring, anledningen till att jag tog massa kort var för att försöka lära mig alla kamerans funktioner. Det blev en rätt spridd blandning på bilder kan jag säga, men jag ska inte fresta nyfikenheten utan jag delar så gärna med mig:
 

Några av de bättre




Några av de mindre bra, För övrigt så var anledningen till att Astrid var naken att hon spydde på golvet när jag skulle ta första bilden, sen lade hon sig och gottade runt sig men golvet blev halt och hon ramlande in i tv-bänken i samma veva som jag tog första bilden.

Kommentera

Publiceras ej