Dator

0kommentarer

Sådär, nu sitter jag vid datorn. Daniel badar Astrid och jag får fem minuter i ensamhet, väldigt skönt!
Vi har ätit pannkakor till middag, alldeles för många med glass, grädde och sylt, ingenting för hälsofreak med andra ord.
 
Hur som, tänkte passa på att ladda upp lite bilder på hur Astrids rum blev. Om jag nu har några bilder som blev vettiga, det är så svårt att få till färger och grejer när man snabbfotar utan tanke på tidpunkt eller ljus.
 

Astrid kör någon form av magdans i hallen när jag fotar

Tavlorna är inramade vykort från IKEA. Dalahästen har jag räddat ur en slänga-hög i Huddunge och björnen är en amerikansk patriotBjörn som Astrid fick i födelsepresent av den utvandrade släkten.

Fina kusinerna, man ser att de simmar i samma genpool

Typisk morbror-bild
Kusinerna hade vild brottningsmatch och slagsmål, sen låg de och gosade. Skönt att alla är på samma nivå och det är alltid någon som börjar gråta men man vet att de är av samma skrot och korn hela den lilla högen så de kan ge igen på varandra!

Kommentera

Publiceras ej