Det regnar bilder

0kommentarer

Jag har tömt kameran men inte tittat på bilderna så detta blir nog mest en salig blandning av den senaste veckans fotning.


Astrid och jag har övat på att stå, hon tyckte att det var skoj och trots att hela hennes lilla kropp skakade av ansträngning så skulle hon absolut stå och hålla sig i kökslådorna.


Astrid och pappa innan vi skulle ut på en promenad, Astrid fick både skor och ryggsäck på sig och vips så såg hon ut att vara ett år äldre!


Vi åkte och hälsade på  en potentiell framtida kompis till Astan, med oss hade vi Zakk som trots att han är över ett år äldre än de små barnen var den som var liten och tyst.

Eftersom jag inte kan umgås med mina barn så mycket som jag skulle önska så gäller det att umgås med dem mycket när vi väl ses, en lång stund så hoppade vi omkring i sängen i Björnarbo.


Astrid får hjälp av farbor Joakim och Dennis när hon vill lära sig gå.
 
Nu är påsken helt slut och vi ska natta barnet och sen äta chips och i morgon nalkas det en ny dag!
 
På återseende!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej