It's alive!

0kommentarer

Har ätit så sjukt med frukost! Tänkte åka och träna unna yogan. Har stresstränat hela veckan så idag tänkte jag avsluta med en lång lugn stund på gymmet och sen 75min yoga. Eftersom jag tänkt åka i tid idag så måste jag ju få min plats på yogan så vi slipper förra veckans missöden.

Hur som helst, igår så gick hela dagen, jag bakade bullar med Sofias änglar på iPaden som sällskap. Städade ugnen och bytte lakan åt Astrid. Astrid själv hängde mest med och var sällskap. Daniel var och sköt och sen åkte han och köpte cykel, med sig tillbaka hade han farmor och farfar så Astrid blev glad över en halv eftermiddag med full fokus på henne.

Sen var det kväll för barnet, vi vuxna tog det lugnt och lagom till vi ville sova så vaknade Astrid helt hysterisk. Hon grät och grät och var ledsen och skärrad, vi turades om att ha henne i famnen i soffan en stund och sen fick hon följa med oss när vi skulle sova. Resten av natten försvann i en dimma av gråtande, bökig bebis som låg överallt och ingenstans och så fort hon somnade djupt så vaknade hon och grät. Tror att den stackaren har mardrömmar.

Nej nu ska jag börja röra mig mot sats och lämna familjen åt sitt öde!

Kommentera

Publiceras ej