Morgon

0kommentarer

Igår handlade vi, och Gud vad vi handlade. Jag känner mig dock tveksam, hittade inte hälften av vad jag ville ha för vårt Ica maxi satsar hellre på att butiken ska se tjusig ut än att det ska finnas bra kvalité på saker! Skitbutik! Men jag är för snål för att handla en del varor på en annan affär (åka runt och krångla och inte få all bonus på samma ställe) så då får man helt enkelt vara utan!

Måste kika lite hur utbudet på frysvaror är i Uppsala nästa gång vi åker igenom, eftersom vi är där titt som tätt så kanske jag får krångla till det med att handla på mig mat då. Alltså detta land och dess utbud, det är fan hopplöst att bli nöjd på alla vis!

Hur som helst, Astrid somnade motvilligt igår kväll, vaknade inatt och fick sova mellan mig och Daniel. Tror ingen har sovit bra inatt, Astrid hat vridit och vänt på sig till absurdum, gnällt och slagits. Imorse ville hon inte äta gröt så det enda jag fick i henne var två rån med smör. Sen var damen pigg en stund bara för att i stunden efteråt bryta ihop och bara vilja sitta i mitt knä med nappen i munnen och gosa.

Något står inte riktigt rätt till med min lille bebisgris, hoppas verkligen att det är tänder på väg och att de kommer fort!
Nu sover hon lite förmiddag, jag har pysslat och städat lite, borde gå och städa badrummet så att jag inte behöver göra det i helgen! Men jag fastnade i soffan vid iPaden.
Borde även ringa försäkringskassan och fråga lite eftersom deras hemsida är så jäkla konstig och inte hjälper mig någonting och nu har vi i sista sekund ansökt om dubbeldagar och Daniel tar pappadagar nästa vecka och eftersom vi ansökt i sista sekund så kan vi ju glömma att se några pengar på ett par månader. Pappersjobb när det är som knöligast!

Äsch, det är fredag så egentligen kan jag skjuta upp allting till på måndag, det borde väl stämma?

Kommentera

Publiceras ej