P3

0kommentarer

Jag äter frukost och tittar på morgonpasset på paddan, Astrid har precis somnat och jag hoppas att hon sover en timme iallafall.

Igår sov hon ca en halvtimme på hela dagen, hade en mindre glädjespridande dotter hela eftermiddagen. Daniel fick henne att somna vid 19 och sen sov hon oroligt hela natten, vaknade och gnällde. Halv fyra hämtade jag in henne till våran säng och hon somnade stenhårt tätt intill mamma och pappa.

Det var väldigt mysigt tills hon bestämde sig för att vakna och knöla innan hon till sist la sig på tvären och körde in huvudet i Daniels mage.

Igår var vi både på gymmet och i centrum, blir så frustrerad varje gång jag går till centrum då det verkligen inte finns någonting där! Får stanna till i tyresö centrum nästa gång vi ska åt det hållet och se om vi hittar någon vårmössa åt bebis!

På kvällen körde jag bodybalance, en annan instruktör på onsdagar än på måndagar och jag måste erkänna att jag gillar måndagar bättre, mycket högre musik och naturligare koordinering av rörelserna så att man kan fokusera. Gårdagens pass gav mig ont i knän och ländrygg då jag inte alls kunde slappna av som vanligt utan var alldeles stressad över instruktörens snabba byten och avsaknad av instruktioner.

Jag ska göra oss i ordning nu medan Astrid sover för klockan 10 ska vi vara på gymmet igen och ha en timme personlig träning (sats you) ska bli spännande.

Det var det. Ska se om jag kan sitta vid datorn någon dag och ladda in lite bilder. Vi slängde upp balkongen igår och jag och Daniel drack kaffe där på kvällen.

(Grisbebis har fått en onepice som klär henne väldigt vackert! Balkongen i dagsläget visionen är att göra ett mysigt uterum med soffa och grejer men det får vara ett annat års projekt nu kör vi på med de gamla möblerna)

https://cdn1.cdnme.se/243063/7-3/pic_515d192ae087c34abee15fb7.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej