Reklam

0kommentarer

Reklam på alla kanaler och folk klagar på tv-licensen, hellre den än tonvis av reklam.
Igår var en lugn dag hemma åter igen, vi gjorde så lite som möjligt hela dagen. När Daniel kom hem så åt vi och sen stängde vi ner, klämde ner oss i badkaret med lite dricka och bara hade det tyst. Jag somnade till och med.

Idag har det varit desto livligare, gymmet imorse, moraliskt stöd åt Daniel på ett läkarbesök och sen hem. Tvätta, gjorde barnmat och vuxenmat och sen tog vi en promenad till ICA och har nu kommit in och bebis sover och vi vuxna sitter i soffan och kikar på tv innan vi slänger in handduken.

Astrid ställde sig upp själv idag, för första gången så klättrade hon upp mot en pall som jag ställt mot soffan för hon visade intresse av att ställa sig mot pallen tidigare. Allt är självfallet dokumenterat och kommer upp nästa gång jag sitter vid datorn.

Ungefär så, imorgon är det helg, på lördag ska Daniel åka och skjuta vilket lämnar mig åt ödet med Astrid. Får se sf vi gör.

Hur som helst så är jag jättetrött nu så jag ger mig.

(Vi har satt på bygeln till vagnen, Astrid var jättelycklig när hon slapp sitta med bälte. Gångträning igår, nu börjar det gå undan med motoriken)

https://cdn2.cdnme.se/243063/7-3/pic_51670991e087c3474d405322.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej