Skiten som rinner nedåt

0kommentarer

Imorse skulle jag vara duktig, satt och balanserade siffror på ett papper för att se så att ekonomin håller kurs.
Som vanligt när man gör saker så kommer man iväg alldeles för sent, skyndar mig att packa mig i ordning, min vintersko (som jag lade massa slantar på för att ha skor nästa säsong också) går sönder i blixtlåset, får ta converse,kör till gymmet, letar parkering, springer in och får höra att yogan är full, hasplar fram att jag har ju bokat och sakta går det upp att jag är försen, de har släppt kölistorna och alla som bokat men inte dykt upp förlorat sin plats.

Jag ville gråta lite, detta kan vara ett I-landsproblem men för någon som aldrig kommer försent så är det förkrossande. Särskilt eftersom jag idag efter tre dagar i plågor kände att jag verkligen behövde en rejäl omgång yoga till min stela, sargade kropp. Jäkla skit!

Trasig sko, ingen träning och så snöar det ute. Skitsöndag!

Återkommer när söndagen blivit bättre!

(Bitter bild till bitter söndag)

Kommentera

Publiceras ej