Söndag i bilder

0kommentarer

Morgonen med ior i köket, sen drog jag och tränade och var borta tre timmar, hem och duscha och sen åkte vi till Nynäshamn.


Jag hade för dagen fått en massa hår, bara sådär. Vi tog en promenad ner till hamnen och letade efter någonstans att äta. Statusen blev att Nynäshamn är totalt dött på Söndagar och urvalet var klent

Men i hamnen var det varmt och fin utsikt och folk att titta på så vi klagade inte!

Klara var trött och förkyld och frös medan jag tyckte att det var hur varmt som helst i solen.


Matjakt, Daniel tog random kort på måfå och vi fastnade då och då.

En del av oss fastnade mer medveten än andra


Vi hittar mat på grillen.

Trött vårklädd bebis gosar med sin anka som hon fått av moster

Dagens garv bjöd klara på genom att inte vilja vara med på kort.

Astrid ville inte sitta i vagnen så pappa var snäll och bar henne

Klara funderar på att köpa upp fastigheter i Nynäshamn och tjäna stålars.

Hem till kaffet

De två genierna fick igång Klaras internet, klara blev frånvarande och vi tackade för fika och trevlig dag och åkte hemåt igen när klockan hunnit bli halv sju. Observera kopparna som står på bordet, snyggkoppar från cervera serien design house stockholm (Design Stockholm House) som gör de snyggaste sakerna till hemmet. Deras kollektion på Hemtex brukar jag kasta mig över på rean (Ja, jag är snål men 500 spänn för en kudde är liksom aldrig värt oavsett hur rik jag kommer vara)

 Hemma igen fick Astrid gröt och blev nattad, hon sov oroligt och vaknade flera gånger innan vi gick och lade oss. Hon grät och var orolig men gick med på att sova i sin säng ändå. Somnade vid halv nio och vaknade inte förrän halv fyra och jag gick upp och gosade och gav välling och sen somnade hon om i en timme innan hon var ledsen igen. Jag gick upp och gav henne nappen och klappade lite på henne och då slappnade hon av och sov fram till kvart över sex.
 
Nu är Daniel på jobbet och vi har måndag, vi ska försöka dammsuga lite här och bara ha en seg dag.
Eller nu ska jag och Astrid sätta oss i köket och jag ska göra lite matburkar och fruktpure och hon ska få sällskapa mig.
 
Det var dagens bildbomb, får se när vi hinner igen.
 

Kommentera

Publiceras ej