Sträckt

0kommentarer

Gårdagens stelhet från onsdagens träning visade sig vara någon form av sträckning. Vi gick till gymmet för en genomgång av mitt sats you program, Astrid var på minisats medan jag var inne i gymmet. Efter 40 minuter så ropade de på mig i högtalarna för att Astrid var så arg, hon skrämde till och med de större barnen för att hon skrek så ilsket. Inga tårar bara skrik och vad personalen än försökte så var hon sur.

Vi packade ihop oss och Astrid somnade i vagnen på väg därifrån. Vägen hem blev lång eftersom smärtan i ryggen blev mer och mer påtaglig och när vi äntligen kom hem så hade jag väldigt ont och resten av dagen blev inställd för Astrid var jättetrött och jag kunde inte röra mig.

Idag skulle jag gå till gymmet, vi ställer in det. Istället hade det varit skönt att städa här hemma, kan bli ett problem när allt gör ont. Så vi satsar på en dag som Astrid kan sova ikapp lite på och en lång promenad i solen som vi aldrig tar oss riktig tid till på vardagarna så att jag får lite cirkulation i benen.

Just nu ligger Astrid och är i eufori på golvet för jag har lagt alla hennes leksaker i en låda och ställt bredvid henne på lekfilten, detta gör att hon kan kråla sig fram till lådan och slita upp det hon når och sen skriker hon åt leksakerna samtidigt dom hon försöker krypa.

(Bilder från Daniels telefon som synkroniserats med iPaden)

Kommentera

Publiceras ej