Tisdag

0kommentarer

Gårdagens storhandling var succé, inte för att skryta men fyfan vad jag kan det där! Familjen var med och pappa Olsson som inte varit med på många månadshandlingar var halvt i chock över allt som går åt i hemmet. Jag försökte förklara för honom att vi fick väldigt mycket för våra slantar men jag vet inte om chocken lade sig någon gång.

När vi kom hem var klara här och fick både bära kassar och bevittna ett snurrigt uppackande av all mat, men nu är äntligen skåp, kyl och frys fulla igen!

Hur som helst så avslutades dagen med fikagäster och sen for jag till gymmet för första gången på en vecka.

Idag tänkte jag och Astrid gå till centrum och köpa en mössa åt henne och även stanna vid ÖB och köpa mer rengöringsmedel så jag kan städa loss här hemma igen. Men så blev det inte, vi har gosat, lekt och övat på att krypa och stå, med varierande resultat.

Nu sover barnet för andra gången idag, och jag känner mig seg som tuggummi och har lagt mig i soffan och kollar på Ullared. Vi tar tag i livet imorgon igen!

(Igår steriliserade vi allt som kom i våran väg, imorse hade jag pyjamas till klockan slog lunch och Astrid har tagit två sovstunder idag)

Kommentera

Publiceras ej