Yogasöndag

0kommentarer

Söndag igen då och om två timmar är det yoga, förra söndagen så missade jag det eftersom jag var så jäkla trött att jag stannade i sängen. Men nu är det dags!
Gårdagen bjöd på en omgång till av ryggsmärta och dålig stämning, Daniel och Astrid gick ut på promenad och jag stannade med högläge i sängen. Sen ringde mamma och sa att det fanns en annons med däck att ringa på så jag ringde på en gång.

Ringde hem Daniel och vi for till Västertorp och kollade på däck, och köpte däck. Jag kan ingenting om däck men jag hade lång choaching av pappa innan vi åkte, i fickan hade jag beväpnat mig med en tändsticka med en markering på 5mm för att proffsigt kunna se djupet på däcken. En bra affär hoppas jag att det blev, Saab originalfälgar och däck som förhoppningsvis är lika fräscha som de ser ut! Tur var att vi var snabbt ute för det stod folk i kö och väntade på att få kolla på däcken om inte vi ville ha dem.

Sen åt vi på Max på väg tillbaka, eftersom vi drog iväg i all hast så fanns det inga tankar på lunch alls. Kom på att när vi ändå var ute så kunde vi passa på att åka till något centrum och köpa en mössa åt Astrid, Farsta centrum blev nästa anhalt vi hittade en fin mössa och sen åkte vi till bauhaus för att hitta lite inspiration till framtida projekt.

Helt plötsligt hade hela lördagen gått!

(Astrid var trött men vi hade ingen vagn med oss för att få plats med däck i bilen så hon fick sova på sin pappa, notera den snygga mössan med massor av färg och bilar, om man vill förnya sig så vänder man ut och in på mässan så blir den marinblå med vita ränder)

Kommentera

Publiceras ej