Bild

0kommentarer


Den senaste tiden i bilder, jag har äntligen tagit mig i kragen och tömt kameran. 
 
Astrid leker på gården

Jag och Astrid tog tåget till Sala
 
Astrid fick fin hatt av mormor som inte ville att hon skulle frysa
 
Grabbarna
 
Den australiensiske fastern skulle åka hem efter en sommar i sverige
 
Vi fick låna en fin barnvagn när vi var på besök

Vi såg ett karnevalståg, som i år var både litet och inte jättebra
 
På kvällen hade jag barnvakt och fick sitta ner med riktiga vuxna människor, bli serverad god mat och dryck
 

Kvällen till ära så hade jag både duschat och tagit på mig rena kläder
 
en havande kvinna med superduper lite tid kvar innan Astrid får sin första tvångsbästis
 
De relativt nyförlovade kunde inte låta bli att hångla lite bredvid den kåte tysken sven och den blivande barnfadern!
 

Dagen efter ville jag dö,varför vet jag inte eftersom jag inte druckit speciellt mycket, varit överdrivet full eller misskött mig på något vis. Men efter graviditeten och allt som hör föräldraskapet till (Bl.a att aldrig dricka) har gjort mig till en alkohol-vekling, jag tål ingenting!
Astrid fick hänga med sin moster och jag flydde fältet, invigde familjen A-Os toalett med den första kräkan som den nya toaletten fick möta (Till viktors stora besvikelse då han "inte ens fick spy in sin egna toalett"). Tryckte pizza och massor av godis ihop med timmar av samtal.
När kvällen kom och allmäntillståndet var stabilt så blev det taco i Björnarbo.
 
Barnen roade sig kungligt med varandra och var helt vilda fram till sena kvällen¨.
 
När måndagen kom så tog vi tåget hem till pappan igen
 Igår höll Astrid låda här hemma, hon var inte ett dugg intresserad av att sova någon längre stund utan röjde som en galning. Här fick hon lufta rumpan en stund och så lekte hon med sin nya bästis ormen.

Efter middagen så var det dags att bada, Astan var knappt stilla en sekund i badkaret.

Jag fick en del schyssta bilder på vildingen.
Efter att bara använt min gamla digitalkamera så är det en sån otrolig skillnad när man använder kompaktkameran igen, bilderna blir så otroligt bra! men för enkelhetens skull så blev det vanliga kameran när vi åkte bort så att jag kunde slänga omkring med den utan att vara rädd för att den skulle gå sönder.

Nu är vi tillbaka i vardagen på riktigt igen, snart är augusti över och hösten kommer på riktigt. 

Kommentera

Publiceras ej